وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

Gayromeo

سایت گی رومئو (www.gayromeo.com) اعلام کرد که کسانی که از این تاریخ به مدت سه ماه در این سایت از ایران ثبت نام کنند به آنها یک ماه دسترسی کامل به تمام محتویات سایت هدیه خواهد داد. ثبت نام در گی رومئو رایگان است. این کار برای ایجاد شبکه ی ارتباطی ایرانی ها در نظر گرفته شده است. اگر مایل هستید می توانید امروز اقدام به ثبت نام کنید.

3 دیدگاه»

  حامد wrote @

اینم که درش رو گل گرفتن و فـ ـیــلتر هست.

  omid wrote @

درود بر شهیدان
از تمام دوستانی که نمی توانند به دلیل فیلتر شدن سایتهای اینترنتی دست پیدا کنند، درخواست می کنم که در صورتی که از جانب آرشام پارسی تایید شوند به من ایمیل بزنند تا در اختیار آنان مرتبا فیلتر شکن جدید معرفی کنم. پس از اطمینان از اینکه فرد وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نیست فیلتر شکن قوی در اختیار او قرار خواهم داد و از آن به بعد نیز با فیلتر شدن فیلتر شکنهای پیشین، سریعا فیلتر شکن جدید ارائه خواهم داد. ماموران وزارت اطلاعات بدانید که ما جوانان ایران از شما زیرک تر و با هوشتر هستیم و بدانید که جلوی موج خروشان روشنگری را اینگونه نمی توانید سد کنید. ننگ بر شما اطلاعاتی ها
درود بر همه شهیدان ایران زمین

  omid wrote @

درود بر شهیدان
از تمام دوستانی که نمی توانند به دلیل فیلتر شدن سایتهای اینترنتی دست پیدا کنند، درخواست می کنم که در صورتی که از جانب آرشام پارسی تایید شوند به من ایمیل بزنند تا در اختیار آنان مرتبا فیلتر شکن جدید معرفی کنم. پس از اطمینان از اینکه فرد وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی نیست فیلتر شکن قوی در اختیار او قرار خواهم داد و از آن به بعد نیز با فیلتر شدن فیلتر شکنهای پیشین، سریعا فیلتر شکن جدید ارائه خواهم داد. ماموران وزارت اطلاعات بدانید که ما جوانان ایران از شما زیرک تر و با هوشتر هستیم و بدانید که جلوی موج خروشان روشنگری را اینگونه نمی توانید سد کنید. ننگ بر شما اطلاعاتی ها


پاسخی بگذارید

