وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

بهنام در کانادا قبول شد

امروز دادگاه بهنام یکی از دگرباشان پناهجو در تورنتو بود. طبق معمول در دادگاه او به عنوان شاهد شرکت کردم. مدارک و گزارش ها را از قبل برای وکیل او و دادگاه ارسال کرده بودم. دادستان هم چند سوال از من کرد و بعد از حدود یک ساعت سوال و چواب با بهنام در آخر پرونده ی او به عنوان پناهنده پذیرفته شد. باز احساس کردم خودم قبول شده ام و شاید بیشتر از خود بهنام خوشحال شدم. امیدوارم که دیگر دوستان هم هر چه زودتر به موفقیت دست پیدا کنند و امیدوارتر که روزی برسد که دیگر لزومی برای درخواست پناهندگی وجود نداشته باشد.

3 دیدگاه»

  siamak wrote @

lotfan rahnemaii konid chetor mitonam az in vaziiate asafnake iran farar konam.age beram turkye mitunam kari bokonam?

  arshamparsi2001 wrote @

bayad be info@irqr.net email bezani va sharayetet ro begi.

  diapason wrote @

خبر حوشحال کننده ای بود
امیدوارم روزی بیاید که دگرباشان مجبور نباشند ترک کاشانه کنند و …


پاسخی بگذارید

