وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

الویس و ندا

در چند روز گذشته به اتفاق همکارانم در نشریه دگرباشان ایرانی، ندا، مشغول تهیه ی نهمین شماره آن بودیم. مقداری از کارهای سایت باقی مانده بود. حدود ساعت دو شب بود، شاید نیم ساعتی از خوابیدنم گذشته بود که چشمانم باز شد. فردا اول سپتامبر است و باید نشریه آماده باشد. بلند شدم و به محل کارم آمدم. طبق معمول هر ماه الویس پریسلی در بستن نشریه همراهی می کند. این آهنگ را همین الان گوش می دادم و خواستم آن را با شما سهیم باشم:

الان ساعت حدود چهار صبح و است و تا حدود یک ساعت دیگر نشریه آماده خواهد شد. چند ساعت بیشتر وقت برای خوابیدن نیست چون برای رفتن با کالج باید آماده شوم. امیدوارم از این شماره ی ندا نیز راضی باشید.

2 دیدگاه»

  Ax27 wrote @

سلام آرشام جان
خوبی من همشهری شما هستم. آرشام جان من تازه متوجه شدم که شما دوجنسگرایی رو یک گرایش فرض میکیند من همیشه فکر می کردم منحرفم من هم به زنها تمایل دارم هم به مردها می تونید اطلاعات بیشتری در این باره به من بدید می خوام بدونم که من واقعا یک منحرفم یا این فقط یک گرایش خیلی برام مهمه من تو زمینه های کاری و درسی تو زندگیم تقریبا از خودم راضی ام و خودم رو یک انسان موفق می دونم، می خوام اگر از این بابت مشکلی تو زندگیم دارم اون رو رفع کنم

  arshamparsi2001 wrote @

سلام ئ.ست عزیز. دوجنسگرایی یک گرایش هست و انحراف هم نیست ما تو مجله چراغ و ندا مطالبی در این زمینه داریم که می تونی بخونی:
http://www.cheraq.net


پاسخی بگذارید

