وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

تا دلم نگیرد…

با تو بودن سبز،

بی تو بودن زرد

.

با تو بودن حس،

بی تو بودن درد

.

با تو بودن شعر،

بی تو بودن ساز

.

.

نامه را می نویسم تا بخوانی،

گاهی زبانم برای صدا کردن کلمات فلج می شود.

می خوانی

و من منتظر «کلمه»ای پاسخ می مانم

اما …

نامه ی بی پاسخم را می خوانم و باز می خوانم، و باز

پاسخت را تصویر می کنم،

زیباست و آبی.

.

پاسخ نامه ی خیالی ام را باز می نویسم،

و این بار برای خودم می فرستم تا

دلم نگیرد.

2 دیدگاه»

  kasra wrote @

چقدر صادق و قشنگ بود

  حامد wrote @

مدتهای زیادیه که شعری اینجا ندیده بودم.خیلی قشنگ بود.


پاسخی بگذارید

