وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با نعمت صفوی

در یک جمله باید گفت که خبری تازه دربارهی این اعدام ها نیست. حکم اعدام او هم ماه ها پیش توسط دیوان عالی برگشت خورده بود و نمی دانیم که آیا باز به اعدام محکوم و حکم نهایی تایید شده است یا خیر. امروز سعی کردم با دادگاه اردبیل تماس بگیرم و پس از تلاش های بسیار موفق شدم که با دبیرخانه صحبت کنم. گفت «این چنین نامی در دفتر نداریم.»

2 دیدگاه»

  Ali wrote @

سلام اسم من علی ه
به موضوع همجنس بازها در ایران علاقمندم. شغل من مشخصاً سینما ست
ترجیح می دهم تحقیق مفصلی انجام دهم. ایا می توانم روی کمک شما حساب کنم؟

  arshamparsi2001 wrote @

سلام
لطفا برام ایمیل بزنید
info@irqr.net


پاسخی بگذارید

