وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

برنامه ی صدای امریکا به مناسبت هفدهم می

صدای امریکا به مناسبت هفدهم می، روز جهانی مقابله با همجنسگراستیزی برنامه ای تهیه و پخش کرد که مثل همیشه جای تشکر و قدردانی دارد. باید از حمیده ی آرمیده دوست بسیار خوبم تشکر ویژه کنم که همیشه سعی و تلاشش این است که به موضوعات تابو بپردازد.

جای خوشحالی است که هفدهم می امسال چهره های بیشتری شروع به صحبت کردن کرده اند و نظرات، اندیشه ها، احساسات و دانش خود را در این باره بیان می کنند. امیدوارم هر روز بر تعداد سخنگویان جامعه ی دگرباشان ایرانی اضافه شود و روزی برسد که دیگر نیازی به هفدهم می نباشد.

برنامه را در اینجا می توانید ببینید: http://www.voanews.com/wm/voa/nenaf/pers/pers1730vSAT.asx

در ضمن امروز رادیو فردا هم برنامه ای در این خصوص داشت که نتوانستم آن را پیدا کنم. لطفا اگر کسی لینک برنامه را پیدا کرد آن را برای من ارسال کند. ممنون

۱ دیدگاه»

  کون سوز wrote @

راستش رو بگو تو که هم جنسبازی
تا حالا جند عدد کون دادی
بهتر نبود به هم وطنایایرای میدادی تا به آمریکایهای کیر کلفت
کیر من و امثال من چه عیبی داشت بجز اینکه نمک نداره


پاسخی بگذارید

