وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

یک درخواست از همه

دوستان عزیز
از همه ی شما یک درخواست خیلی ساده اما مهم دارم. شاید فکر کنید درخواست خیلی خنده داری است اما این اتفاقی است که هر روز می افتد.

لطفا زمانی که برای ما ایمیل می زنید، تلفن می کنید، روی فیس بوک پیغام می گذارید و …. حتما خودتان را معرفی کنید و اگر انتظار پاسخ دارید ایمیل و یا شماره تلفن خودتان را بگذارید تا امکان تماس با شما باشد.

یک مثال: یکی از دوستان حدود شش بار در مدتی که من در انگلستان بودم با من تماس گرفته بود و در آخرین پیام خود گلایه کرده بود که چرا پاسخ او را نمی دهیم و تلفن هایش بدون جواب مانده است. گفته بود که اگر وقت برای یک تماس کوچک برای من ندارید پس چکار می کنید، اگر پول تلفنتان زیاد می شود بگویید تا برایتان بفرستم.

هر شش پیامش را گوش کردم و نه می دانم که اسم این ذوست ما چیست و نه شماره تلفنی و نه ایمیلی و نه هیچ چیز دیگر. چطور می شود با این فرد تماس گرفت؟

این تنها مورد نیست و بیش از دو سوم تماس ها ایچنین هستند و اکثریت آنها اینطور شروع می شوند: سلام آرشام جان، من هستم. خوبی؟ می خواستم بگم که ….

خوب من از کجا بفهمم «منم» کی هست؟ سعی می کنم که صدا ها را تشخیص دهم و از این بد هم نیستم اما خوب بعضی وقت ها اصلا ذهن یاری نمی دهد. پس لطفا در پیغام گذاشتن بیشتر دقت کنید.

ممنونم

۱ دیدگاه»

[…] آرشام پارسی: یک درخواست از همه 2010/05/29 by 5pesar پیوند به منبع […]


پاسخی بگذارید

