وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

نظزات شما در پارازیت صدای امریکا

دوستان عزیز. حتما با خبر هستید که روز جمعه در برنامه ی پارازیت صدای امریکا شرکت خواهم کرد و شاید تا به حال کامنت های بسیار جالب مردم را در صفحه ی پارازیت خوانده اید. ظاهرا در پایان مصاحبه یک دقیقه دقت دارم که به هر مورد مهمی که می خواهم اشاره کنم و مایل هستم این فرصت را به شما دوستان بدهم و متن های شما را بخوانم.
لطفا نظراتتان را برای من هر چه سریعتر با فونت فارسی بفرستید تا گزیده و خلاصه ای از آنها را بخوانم

5 دیدگاه»

  بودا wrote @

با سلام .
پارازیت خیلی پر بیننده هست . لطفا در صحبت های خود با استناد به منابع معتبر ، تاکید کنید که هوموسکشوالیتی طبیعی هست و البته انتخابی هم نیست .
سپاس

  همجنس گرا wrote @

آره من هم خیلی در صفحه برنامه پارازیت برای نظرات جوابیه نوشتم.
پیشنهاد من این است که در آن یک دقیقه اول مرداد به عنوان روز اقلیت های جنسی ایران معرفی شود و همچنین به جای واژه دگرباش از واژه اقلیت های جنسی استفاده شود

[…] آرشام پارسی: نظرات شما در پارازیت صدای امریکا 2010/07/28 بدست 5pesar پیوند به منبع […]

  ميم wrote @

آرشام جان حتما مشاهده کردی که در صفحه یِ فيس بوکِ پارازيت اين مردمِ هموفوبِ وقيح دهان باز کرده چه حرفايی زدن.سعی کن در صحبت هات جوابِ اين ذهن هایِ بيمار رو هم بدی…جدی و محکم باش و در صحبت کردن اصلا هول نشو. يه نفر نوشته بود که مگه همجنسگرا ها چند درصد هستند که می خواين براشون برنامه بگذاريد. بهشون بگو اين حرف خيلی شبيه به حرفِ آقایِ احمدی نژاد هست که فرمود : معترضان به انتخابات يک مشت خس و خاشاک بيش نبودن… بهشون بگو ما بيشماريم و کنارِ اون ها زندگی می کنيم. بگو حقوقِ بشر کاری به درصدِ آدم ها نداره.حتی اگر يک نفر هم با بقيه فرق داره بايد حقوقش رعايت بشه. بهشون بگو ما هم شونه به شونشون تو ايران مبارزه کرديم … کتک خورديم تو تظاهرات ها و زندانی و شکنجه شديم…کمی شاخه به شاخه شدم در حرفام، اما فکر کردم لازمه امشب باهات حرف بزنم.برات آرزویِ موفقيت می کنم.

  shervin wrote @

Arsham jan, in barnameh kheili por binandeh hast,say kon varede masael va jenah bandi haie siasi nashi va serfan be surate senfi az hughugh va khaste haye hamjensgarayane irani sohbat koni. tavaghoi ke az khanevadeha va jamee darand va moshkelati ke az jamee beheshun tahmil misheh. man fekr mikonam in moshkele aslie ma dar iran e va be marateb por rang tar az moshkele ma ba dolat hast.
merci


پاسخی بگذارید

