وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

زمان پخش پارازیت

زمان پخش برنامه ی پارازیت صدای امریکا روز جمعه ساعت 11:30 شب به وقت تهران و تکرار برنامه روز یکشنبه ساعت 10 شب به وقت تهران می باشد.

این برنامه از قبل ضبط شده است و امکان تماس تلفنی و … نمی باشد. از دوستانی که ایمیل فرستادند و نظرات خودشان را برای من ارسال کردند بسیار ممنون هستم و از همه ی آنها سعی خواهم کرد که استفاده کنم.

به امید موفقیت و همه ی شما را از صمیم قلبم دوست دارم

9 دیدگاه»

[…] آرشام پارسی: زمان پخش پارازیت 2010/07/29 tags: آرشام پارسی بدست 5pesar پیوند به منبع […]

  نگار wrote @

چطوری عوضی؟

  Reza Razavi wrote @

درود بر مجریان محترم پارازیت

اخ که از قسمت خوب.بد.زشت برنامه تان را دوست دارم که نپرس

  ستار wrote @

سلام به همه و مدیر وبلاگ
درود بر پارازیت و مجریانش
درووووووووووووووووووووووووووود

  mohamad wrote @

سلام در چه شبکه ای پخش میشه

  کس لپه wrote @

پااااااااااااااااااااااااسخ

  کس لپه wrote @

جوجووووووووووووووو

[…] مطلب زمان پخش پارازیت « وب نوشت های من این نوشته در گلچین وب فارسی ارسال شده است. افزودن […]

  SINA wrote @

I LOVE YOU PARAZIT


پاسخی بگذارید

