وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

باز هم هفتمین روز در ترکیه

امروز به اتفاق دو نفر از دوستان تازه وارد به دفتر کمیسریای عالی گناهندگان سازمان ملل رفتم و خوشبختانه آنها برای روز بعد وقت پیش مصاحبه گرفتند. بعد از آن هم با چند نفر از دوستان دگرباش ملاقات کردم نها را بعد از مدت ها دیدم و هم شنیدن داستان ها و مشکلات آنها ناراحت کننده بود. فردا جلسه ای با دفتر کمیسریای عالی پناهندگان سازمان ملل دارم و باید برای آن آماده شوم.

۱ دیدگاه»

  مهسا wrote @

خیلی میخواستم وبتو بخونم ولی فیلتر بود با فیلتر شکن
باز کردم مفید بود


پاسخی بگذارید

