وب نوشت های من

آرشام پارسی – فعال حقوق دگرباشان

چند روز دیگر در ترکیه

دسترسی به اینترنتم در این چند روز کم بود. جلسه ام با سازمان ملل به خوبی برگزار شد و فرصتی ایجاد شد تا یک بار دیگر در ارتباط با مسائل پناهجویان دگرباش ایرانی به بحث و گفتگو بنشینیم و امیدوارم که پرونده هایی که در آن جلسه مطرح شد هر چه سریعتر مورد توجه قرار بگیرد و شرایط سختشان بهبود ببخشد.

با چندین نفر از دوستان مقیم آنکارا نیز دیدن کردیم و بعد به کایسری آمدیم. حدود یک هفته است که در کایسری هستم و هر روز با تعدادی از پناهجویان ملاقات دارم و مصاحبه های متعددی انجام داده ایم. دوستان عزیزی نیز من را به خانه هایشان دعوت کردند و با هم غذای ایرانی خوردیم. مزه ی این غذاها علاوه بر ایرانی بودنشان بیشتر از روی صمیمت و مهربانی شان بود و جا دارد یک بار دیگر از همه ی آنها تشکر کنم. راجع به موارد زیادی گفتگو و تبادل نظر کردیم و امیدوارم که شرایط همه ی آنها روز به روز بهتر شود و فشارهایی که از جنبه های مختلف به آنها وارد می ود هر چه سریعتر برطرف گردد.

چند نفر هم به تازگی وارد ترکیه شدند و آنها را در ایستگاه قطار دیدم و سعی کردم که جا و مکانی برای اقامت پیدا کنند و تا جایی که خبر دارم در حال حاضر شرایطشان متعادل شده است.

فردا به همراه یکی از دوتان پناهنده به تورنتو باز خواهم گشت و ک بار دیگر شاهد خوشحالی دوستانم خواهم بود.

No comments yet»

پاسخی بگذارید

